E - komercijos rodiklių diegimas
Startinis paketas
Nuo 300€
- Google tag manager sukūrimas ir įdiegimas į svetainę
- Google Analytics įdiegimas
- Pardavimo proceso įvykių atvaizdavimas google analytics platformoje (view content, add to cart, proceed to check out, purchase)
- E – komercijos rodiklių sekimas: kuponų panaudojimas, nuolaidos, pajamos, vertė
- Facebook pixel įdiegimas į google tag manager
- Facebook įvykių sukūrimas (view content, add to cart, proceed to check out, purchase)
E - komercijos rodiklių įdiegimas
Tik vienas iš dešimties mažų verslų savininkų žino apie e – komercijos sekimo rodiklius, kam jie reikalingi ir kaip tuo naudotis. Verslas, kuris neseka savo duomenų turi kur kas didesnę tikimybę užsidaryti jau po pirmų veikimo metų, nes nežino savo vartotojo kelionės, nežino, kokie šaltiniai ir kanalai atveda srautą ir kaip srautas konvertuojasi į pirkėjus.
Sekant e – komercijos rodiklius, paprasta nustatyti, kokia reklamos kampanija, kokius rezultatus sugeneravo, kiek buvo panaudota nuolaidos kodų, kokia yra vartotojų kelionė ir kaip pritaikyti reklamos ir pardavimų strategiją savo versle.
Informacija, esanti google analytics įrankyje, padeda nustatyti, kokie jūsų produktai ar paslaugos yra perkamiausios, kokie pardavimo kanalai efektyviausi ir kokie pasiūlymai sulaukia daugiausia susidomėjimo.
E - komercijos rodiklių diegimas
- Google tag manager sukūrimas ir įdiegimas į svetainę
- Google Analytics įdiegimas
- Pardavimo proceso įvykių atvaizdavimas google analytics platformoje (view content, add to cart, proceed to check out, purchase)
- E – komercijos rodiklių sekimas: kuponų panaudojimas, nuolaidos, pajamos, vertė
- Facebook pixel įdiegimas į google tag manager
- Facebook įvykių sukūrimas (view content, add to cart, proceed to check out, purchase)