Apie mus

Esu Julita – “Masters of ads” įkūrėja ir man daugiau kaip 4 metus rūpi klausimas, kaip reklamą integruoti į pardavimų sistemą taip, kad ji padidintų pardavimus ir pardavimai ateitų lengvai. Žinau, kokios mintys sukasi dieną, naktį smulkaus verslo ir elektroninių parduotuvių savininkams, kai pirkėjai el. Parduotuvėse palieka neapmokėtus krepšelius, kai pirkimai “ištinka” tik kelis kartus per metus pagal sezoną, o paskui nieko. Kai turėjau el. Parduotuvę, teko pačiai pakloti nemažas sumas pinigų už neveiksmingą reklamą, už pavienius reklamos mokymus, kuriuose kažkas iki galo nepasakoma, už savo klaidas sumokėti laiku, finansais ir prarastais klientais.

Mačiau, kaip būtent dėl to el. Prekybos nebevystė ir iš rinkos pasitraukė žmonės, ir galvojau: aš rasiu sprendimą – jei reklama veikia kitiems, vadinasi turiu sužinoti, kaip ji gali veikti ir man. Nusprendžiau mokytis iš rezultatus pasiekusių praktikų, kurių reklaminiai biudžetai siekia milijonus eurų. Taip mokydamasi individualiai su mentoriais, kurie dirba su garsiausiais pasaulio prekiniais ženklais tokiais kaip Lidl, Douglas, Colgate, Lexus ir kt. Sužinojau tai, ko kursuose nesako, įgijau praktikos ir pati pradėjau dirbti su reklama, kurios mano klientams uždirbo triženkles pinigų sumas.

Aš nuolat gilinu žinias “World ad” konferencijose ir domiuosi naujausiomis pasaulio mokamos reklamos strategijomis tam, kad savo klientams sukurčiau pačią veiksmingiausią reklaminę strategiją, kurios dėka jų verslo sąskaitos augtų net tada, kai jie miega ar atostogauja. Perėmusi valdyti klientų reklamas, suteikiu galimybę verslininkams orientuotis į tai, ką jie moka geriausiai, koncentruotis į produktų gamybą, kokybę ir klientų užklausas.